
بالاخره دیروز سیمکارت ایرانسلمو پیدا کردم و تلگرامشو روی لب تاپم نصب کردم چون توی گروپ کلاس میذاشتن اطلاعیه ها و تمرینا و تایمای کلاس جبرانیو.از امشب ساعت 9 تا 9:30 رو میذارم برای تلگرام.درسته که من پیامی نمیدم اما شاید بدم نیاد پیام بخونم...
ادامه مطلب