هنوزم از تهران خبری نشده. میترسم برم جلو. الان نزدیک شیش ماهه اینجام
ولی حقوق آنچنانی نگرفتم. اوضاع جالبی نیست. زنگ میزنم ساصد ولی میگن مجوز استخدامت نیومده هنوزم. ولی دلم روشنه هاااااااااا دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 6:39