واااااااااااااااااااای. قلبم داره از دهنم میزنه بیرون. زنگ زدن از ساااااااااااااصد. خدایا ینی میشه؟ این بهترین فرصت واسه منه. فردا دارم میرم تهران دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 6:39