
xa0 xa0 xa0 ...
ادامه مطلب
اگرچه امروز هوا سرده و منم ده کلاس دارم اما کلیییی انرژی دارم. ینی صب که بیدار شدم کلی انرژی گرفتم.کلی کلاسای مختلف نوشتم که دیگه با انرژی حضور پیدا میکنم و قرارم نیس برم خونه چون شنبه امتحان سخت دارم و وقتم توی رفت آمد و حاشیه هاش هدر میره اگه برم.بعدشم کلییییی حالا وقت دارم تا آخر عمر توی شهرم بمونم و نیازی نیس الان عجله کنم برای برگشت به شهرم xa0...
ادامه مطلب
وای ک چقدر تشنه حرفات بودم عشقم. عزیییییییییزم. الهی سجادت دورت بگرده. اخ اخ کجایی ببینی موهامو کوتاه کردم خیلی اعظم مقاومت کرد خیلی منم پیشو نگرفتم. ولی حالا ک عمرممممممممممم گفته اصن خودم ثبت نامش میکنم عاااااااااااااااااااااااااشقتم عشقم. امروز رسیدم تهران گلم اومدم دانشگاه. بازم واسم بنویس فدات شم اینقده خوب شدم باز کردم دیدم نوشتی. xa0در ضمن بعدنام شما واسه من چتر میگیری دهه ...
ادامه مطلب