ینی صب که بیدار شدم کلی انرژی گرفتم.کلی کلاسای مختلف نوشتم که دیگه با انرژی حضور پیدا میکنم و قرارم نیس برم خونه چون شنبه امتحان سخت دارم و وقتم توی رفت آمد و حاشیه هاش هدر میره اگه برم.بعدشم کلییییی حالا وقت دارم تا آخر عمر توی شهرم بمونم و نیازی نیس الان عجله کنم برای برگشت به شهرم


دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17