امروز یه صبح خیلی قشنگهههه

خرید بک لینک
اگرچه امروز هوا سرده و منم ده کلاس دارم اما کلیییی انرژی دارم.

ینی صب که بیدار شدم کلی انرژی گرفتم.کلی کلاسای مختلف نوشتم که دیگه با انرژی حضور پیدا میکنم و قرارم نیس برم خونه چون شنبه امتحان سخت دارم و وقتم توی رفت آمد و حاشیه هاش هدر میره اگه برم.بعدشم کلییییی حالا وقت دارم تا آخر عمر توی شهرم بمونم و نیازی نیس الان عجله کنم برای برگشت به شهرم

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 12:50

صفحه بندی