دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری
بمانم یا که بگریزم؟ - بازدید: 10
امید، قشنگترین هدیه خدا - بازدید: 12
(طرح سرباز استاد-امریه ی تدریس دانشگاه) www.nezamvazife.com - بازدید: 35
استرس دااااارم! - بازدید: 15
خواب - بازدید: 12
هوا بس ناجوانمردانه سرد است! - بازدید: 13
اونوتمام سنی - بازدید: 33
این سه بیتو بداهه گفتم درمون دلتنگیای امشبم که بی خوابم کرده - بازدید: 10
با شنیدن این آهنگ چشمام پر شد - بازدید: 11
توجه توجهههههههههههههه - بازدید: 13
وصف حال من از زبون رستاک - بازدید: 9
بهترم... - بازدید: 14
حس خوبیه خیلیییییییی - بازدید: 15
برای اونی که خودش می دونه - بازدید: 7
کاش باز سر بزنه به این آدرس و ببینه درست شده.کاش - بازدید: 6
سلامی به گرمای وجودت - بازدید: 14
گاهی یه سلام.ی نوشته ی کوتاه یا حتی یه نشونه از معشوق،جون میده به دلتنگ و بیخبر عاشق - بازدید: 41
قبلی 2 3 4
Powered by NILOBLOG.COM