دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری
بمانم یا که بگریزم؟
-
بازدید: 10
امید، قشنگترین هدیه خدا
-
بازدید: 12
(طرح سرباز استاد-امریه ی تدریس دانشگاه) www.nezamvazife.com
-
بازدید: 35
استرس دااااارم!
-
بازدید: 15
خواب
-
بازدید: 12
هوا بس ناجوانمردانه سرد است!
-
بازدید: 13
اونوتمام سنی
-
بازدید: 33
این سه بیتو بداهه گفتم درمون دلتنگیای امشبم که بی خوابم کرده
-
بازدید: 10
با شنیدن این آهنگ چشمام پر شد
-
بازدید: 11
توجه توجهههههههههههههه
-
بازدید: 13
وصف حال من از زبون رستاک
-
بازدید: 9
بهترم...
-
بازدید: 14
حس خوبیه خیلیییییییی
-
بازدید: 15
برای اونی که خودش می دونه
-
بازدید: 7
کاش باز سر بزنه به این آدرس و ببینه درست شده.کاش
-
بازدید: 6
سلامی به گرمای وجودت
-
بازدید: 14
گاهی یه سلام.ی نوشته ی کوتاه یا حتی یه نشونه از معشوق،جون میده به دلتنگ و بیخبر عاشق
-
بازدید: 41
قبلی
2
3
4
Powered by
NILOBLOG.COM