توجه توجهههههههههههههه

خرید بک لینک
سلام.از شیما به آبجی اعظم.آبجی اعظم داره سنجش داره برای آزمون آموزش پرورش ثبت نام می کنه.پذیرش خانم داره با عناوین مشاور مدرسه و آموزگاری و و مربی امور تربیتی هم داره طرفای شما.حتما حتما آزمونشو شرکت کن حتی شده نخونده بری آزمون بدی.لجبازی هم نکن حرف داداش گلتو گوش کن برو امتحان بده شاید خدا خواست و ان شا الله قبول شدی.بهونه ی فاطمه رو هم نیار چون فاطمه خانوم خوشگلت دیگه بزرگ شده و از آب و گل نوزادی دراومده دیگه و می تونی بذاریش مهد فوقش.عجله کن که آخرین فرصتای ثبت نامشه.آیلین عمه ی آموزش پرورشی میخوادااااا

اینم دفترچه ی عناوین استخدام

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 3:33

صفحه بندی