برام دعا کنید فردا یه سمینار زبان اصلی دارم.تا الان کمتر از نصفشو برای پرزنت آماده کردم.دعا کنید هول نشم موقع ارائه بخاطر زبان لاتین.و اینکه دعا کنید استاد ریزبینمون از اون سوالای بنیادین معروفش نپرسه که گیر کنم و پاک رشته ی کلام از دستم بره! دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 23:41