سلام.اگه لینک وبلاگ این چن روز خراب بود ومعطل شدی پوزش.اگه اومدی مطلع باش ک پسوردت شماره شناسنامته و نام کاربریتم همین اسم وبلاگه. اگه خواستی بیخبرم نذاری از احوالات وکارات پست بذار برام.منم میذارم.یا حتی اگه وقته پست نداشتی نظر بذار که دلگرمی باشی مثه همیشه برام
دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: برای اونی که دوسش دارم,اونی که برای من زندگی بود, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 10:43