آنها بسیار دورند...
اما درخت صبرم می گوید:
امیدی هست،دعایی هست، خدایی هست.
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 30 مهر 1395 ساعت: 3:25