
دارم برمیگردم خونه که پتو و لباس گرم بیارم چون توی این چن روز به شدتی سرما رو حس کردم که شاید توی عمرم اولین بار بود.مصداق بارز مردن از شدت سرما!

و اما توجیح من برای پیچوندن کلاس چهارشنبه:بنظرم بین پیشگیری از مردن از سرما و رفتن به کلاس چهارشنبم،زنده موندنم برام توی اولویته!

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: دارم میرم به تهران,دارم میرم به تهران اندی mp3,دارم میرم به ایران,دارم میرم به شیراز,دارم میرم به کربلا,دارم میرم به تهرون,دارم میرم به تهران دانلود,دارم میرم به مشهد,دارم میرم به دیدنش,دارم میرم به خونمون, نویسنده: بازدید: 30