
پ ن:دو تا از دوستام حقوق خوندن پیام نور و بیکارن الان.چون کانون وکلا خییییلی کم برمیداره(خصوصا خانم).دقیقا مثل شرایط هیئت علمی شدنه که خیلی بندرت به ثمر می شینه!تازه وکالت روحیه ی جدل طلب و خاصی رو میخواد که من نه در خودم می بینم نه در عشقم!
پ ن:با این تفاسیری که از علوم پزشکیا شنیدم دیگه با این تبصره ی جدید خیلی امیدی نیست به دیوان عدالت.
پ ن:مطمئنم اگه توی رشته ی فعلیم بمونم و عمری باشه حتما حتما کارخونمو میزنم و معطل استخدام شدن توی کسب و کار کساد فعلی نمیمونم.همینطور که الان بطور جدی پیگیرشم تا بتونم از حمایتای دولتی و استارت آپی استفاده کنم براش.
دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16