یه مشورت می خواستم

خرید بک لینک
می خوام همزمان که دارم ارشد می خونم برای کنکور تجربی هم بخونم و شانسمو برای پزشکی امتحان کنم که اگه قبول شدم انصراف بدم از ارشد و برم پزشکی.3 تا کتاب زیستشو فقط میخوام بخونم چون رشتم ریاضی بوده و هیچ پیش زمینه ای از زیست ندارم.اما از دو تا دانشکده ی علوم پزشکی سوال کردم گفتن اگه کنکور بدی و رتبه ی روزانه ی دندون پزشکی و پزشکی روزانه رو بیاری باید بری پردیس بین الملل بخونی و ترمی 8 میلیون بپردازی بابتش چون یه بار روزانه مقطع لیسانستو خوندی.گفتن این تبصره از پارسال گذاشته شده توی دفترچه های سنجش.الان نمیدونم چیکار کنم

پ ن:دو تا از دوستام حقوق خوندن پیام نور و بیکارن الان.چون کانون وکلا خییییلی کم برمیداره(خصوصا خانم).دقیقا مثل شرایط هیئت علمی شدنه که خیلی بندرت به ثمر می شینه!تازه وکالت روحیه ی جدل طلب و خاصی رو میخواد که من نه در خودم می بینم نه در عشقم!

پ ن:با این تفاسیری که از علوم پزشکیا شنیدم دیگه با این تبصره ی جدید خیلی امیدی نیست به دیوان عدالت.

پ ن:مطمئنم اگه توی رشته ی فعلیم بمونم و عمری باشه حتما حتما کارخونمو میزنم و معطل استخدام شدن توی کسب و کار کساد فعلی نمیمونم.همینطور که الان بطور جدی پیگیرشم تا بتونم از حمایتای دولتی و استارت آپی استفاده کنم براش.

دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری...

ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 18:59

صفحه بندی