امروز تولد عشقمه.هوراااااااااااااا 
تولد یکی یه دونم تاج سرم عشق یکی یدونه و عزیز تر از جونم. کسی که جونم می ره واسش .امروز بهترین روز زندگیمه آخه امروز خدا تو رو برای من هدیه فرستاد به این دنیا. روزی که همه باید بخندن و شاد باشن.آخه توی همچین روزی فرشته ی من به دنیا اومده . آخ قربون قد و بالات بشم مننننننن.1200 ساله بشی مرد افتاده و پخته ی من و تکیه گاهم.عشق خواستنی و صبورم ی تار موتو به کل دنیا نمیدم.خدا می دونه چقدر خوشحالم و ذوق حضور قشنگتو توی زندگیم دارم.امروز همه چیز به نام توئه و برای تو عشقم.هر چیزی که اتفاق می افته همه ی حادثه ها ی خوب.ممنونم که هستی کامل کننده ی خوشبختیم و اتفاق خوب زندگیم.ممنونم که از جمع فرشته ها جدا شدی و اومدی زمین برای اینکه با وجودت زندگیمونو در کنار هم بهشت کنیم.هورااااااااااااااااا.امسالم نشد کنار هم باشیم گل بی نظیر من اما قلبامون پیش همه عزیز ترینم.منم و یه جشن مجازیه وبلاگی و کلییی آرزوی خوب برات. قبلش دوس دارم بدونی که چقدر واسم مهمی و ارزش داری و همه کسمی.چقدر دوست دارم و می خوامت و خاطر خواتم.بدونی که همه جور و همیشه کنارتم و پات وایستادم .بدونی قلبم واسه تو می زنه همون قلبم که 2 سال و نیم پیش زدیش به نامتو و سلطانش شدی .همونی که هر سال روز تولدت 6 دنگ کادو پیچ می شه تقدیمت میشه از نو. هر سال کهنه تر می شه اما عاشق تر می شه.این موشه رو گذاشتم که بیاد بخورتت

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک.از سال دیگه با همیم گلی گلیه منننن.ان شاالله.هوراااااااااا
انشالله 1200ساله بشی و از سال دیگه در کنار هم سالم و خوشحال و خوشبخت باشیم عشق من.میرسه روزی که تو و من و وروجکمون سالهای سال سالم و خوشبخت این روز قشنگو درکنار هم عاشقانه جشن میگیریم.هورااااااااا.


بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشیییی
ما را در سایت دلنوشته ی های ایام سخت بیخبری دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39